Reference
Vyjádření majitelů firem, se kterými jsem spolupracoval nebo stále spolupracuji.
Zdravíčko – zdravá výživa
“V únoru 2012 jsem s určitými obavami navázala spolupráci s Ing. Martinem Jiránkem a netušila jsem, co od naší spolupráce mohu očekávat, neboť mé zkušenosti z minulých let s firmami podobného charakteru byly spíše negativní. O to větší bylo mé překvapení, že pan Ing. Jiránek velmi precizně plnil vše, na čem jsme se velmi přátelsky a pohodově dohodli a navíc přidal do tvorby své nápady a postřehy, které výrazně napomohly nejen návštěvnosti mých stránek www.zdravicko.com, ale, a co je pro mne velmi důležité, i návštěvnost našeho obchodu v Hradci Králové.
Martin i nadále přináší nové nápady a tipy do mého podnikání, šetří mi čas, přináší peníze, protože, ruku na srdce, máme my podnikatelé stále plné ruce práce a některé důležité věci, např. marketing, nám mnohdy unikají nebo je vůbec nezaregistrujeme. Vždy s radostí vítám každou schůzku, těším se na nové tipy a nápady, protože už nyní z vlastní zkušenosti vím, že mi přinesou ovoce v podobě nových zákazníků, spokojenost v mém týmu, spokojenost zákazníků a samozřejmě i zvýšení obratu. Pokud tedy máte pocit stagnace firmy, nedostatek nápadů, obraťte se na Martina Jiránka, já osobně jej mohu skutečně vřele doporučit. Je opravdu radost s ním spolupracovat.”
Hana Lacinová
jednatelka společnosti Zdravíčko – zdravá výživa s.r.o.
www.zdravicko.com
Na čem se pracovalo?
- Analýza a zajištění vytvoření stránek.
- Poradenství s Facebookem
- Email marketing
- Grafické materiály
- Marketing v prodejně
Satchmo – nekuřácká restaurace a jazz club v Hradci Králové
“Služby pana Jiránka jsem vyhledal na základě doporučení IT odborníka na začátku svého podnikání s požadavkem vytvoření webové prezentace. Profesionální jednání mne velmi rychle přesvědčilo, že tip byl přesný a já mohl přesunout svoje další starosti na pana Jiránka, který pečlivě naslouchal požadavkům a ve smluvených termínech bylo vše připraveno.
Z prvotního požadavku na vytvoření webu bylo nakonec realizováno: základ redakčního systému, web, e-mailový klient, logo, grafické materiály. Konzultace : název podniku, slogany, zacílení koncových zákazníků, směr vývoje ve střednědobém horizontu. V průběhu dvou let jsem si vyžádal další grafické práce a konzultoval s ním několik individuálních případů akcí, kdy jsem chtěl znát jeho názor.
Jsem velice rád, že se můžu řadit mezi zákazníky pana Jiránka. Jsem přístupný jeho novým projektům a věřím v jejich úspěšnost. Při konzultacích velmi rychle najdeme podstatu a můžeme se posunout dále. Přitom zachováváme systém a směr, kterým se chceme ubírat.”
Jiří Ponikelský
majitel Satchmo
www.restaurace-satchmo.cz
Na čem se pracovalo?
- Rozbor a vytvoření grafiky webu
- Rozbor a vytvoření webu včetně redakčního systému na míru
- Marketingové poradenství při tvorbě strategie
- Konzultace jednotlivých nápadů a myšlenek
Přírodní pečivo Staňky Elšíkové
“Pana Jiránka vřele doporučujeme všem, kteří chtějí svou firmu posunout o několik „levelů“ výš. Výborně, účelně a prakticky nám zpracoval náš marketingový plán. S jeho pomocí máme vše potřebné zpracováno na dlouhou dobu dopředu, a to nejen webové stránky, ale i informační letáky a plakáty. Naši obchodní partneři ocenili aktivní komunikaci i novinky, které jsme s p. Jiránkem společně nastavili.
Co na spolupráci nejvíc oceňujeme:
- Výrazný nárůst zájmu o naše výrobky
- Aktivní přístup
- Ochotu pomoci nám se všemi přáními a požadavky (a nebylo jich málo)
Děkujeme!”
Staňka Elšíková
jednatelka Přírodní pečivo Staňka Elšíková s.r.o.
www.prirodnipecivo.cz
Na čem se pracovalo?
- Rozbor a tvorba www stránek
- Vytvoření obsahu www stránek
- Marketingová strategie spojená s webem
- Vytvoření firemních propagačních materiálů – letáky, katalogy, obaly na produkty aj.
- Marketingové poradenství na různé dotazy týkající se propagace
A1 mobil – největší partner Vodafone
“S Martinem se mi pracuje velmi dobře, je flexibilní a rychle reaguje na všechny potřeby naší firmy. Výsledek mluví sám za vše a je vidět na webových stránkách, Facebooku a ostatních grafických věcech. Spolupráci s Martinem hodnotím velmi kladně a vřele doporučuji všem, kteří přemýšlí o tom, že je na čase, to začít dělat jinak než doposud.”
Martin Gargulák
Sales manager
www.a1mobil.cz
Na čem se pracovalo?
- Rozbor a tvorba www stránek
- Vytvoření obsahu www stránek
- Marketingová strategie spojená s webem
- Marketingové tipy a rady
- Grafické materiály
Freenest.tv – první český realitní video portál
“S prací pana Jiránka jsme navýsost spokojeni. Je to skutečný profesionál ve svém oboru. Vystupuje velice příjemně, dodržuje domluvené dohody a termíny. Díky svým bohatým zkušenostem, širokému rozhledu a vynikajícímu analytickému myšlení dokáže rychle a erudovaně poradit přímo k jádru věci, díky svým originálním nápadům pak znatelně rychleji rozjet projekt nebo ho posunout o úroveň dál před konkurenci. To vše za velmi rozumnou cenu. Služby pana Jiránka vřele doporučujeme.”
Ing. Miroslav Halamka
jednatel Freenest.tv
www.freenest.tv
Na čem se pracovalo?
- Kompletní marketingová strategie portálu Freenest.tv
- Analýza a rozbor grafiky a funkčnosti portálu
Lingva – jazyková škola
“Marketingový průvodce Martin Jiránek spolupracoval s Jazykovou školou Lingva na zlepšení vyhledatelnosti a přehlednosti webu www.lingva.cz. Jeho poznámky a rady byly vždy trefné a k věci, podpořené dobrou znalostí internetu a marketingových strategií.
Pan Jiránek Vám dokáže pomoci nejen s vlastní koncepcí vašeho webu a úspěšného marketingu, ale zejména s tipy a postřehy, jak zvýšit atraktivitu vaší webové prezentace a tím celkově i efektivitu vašeho podnikání. Jeho vystupování se shrnout atributy: profesionalita, spolehlivost, know-how. S menší nadsázkou avšak poctivě mohu říci, že pan Jiránek je se svými tipy vždy o krok napřed.”
Mgr. Miloš Nouzovský
jednatel Jazyková škola Lingva
www.lingva.cz
Na čem se pracovalo?
- Rozbor www stránek
- Konzultace optimalizace stránek
- Marketingové poradenství v souvislosti s webem
- Marketingové konzultace nad vybranými otázkami – reklamní materiály, Facebook aj.
Rétor Intitut – rétorika a práce s hlasem
“Od pana Jiránka jsem se dozvěděl a v praxi i s úspěchem použil mnoho tipů, zejména z oblasti přímého marketingu. Domnívám se, že silnou stránkou pana Jiránka je mimo jiné hlavně networking, s nímž má bohaté zkušenosti, práce s direkt mailingem a telemarketingem. ”
Martin Jung
jednatel Rétor Intitut
www.retorinstitut.cz/
Na čem se pracovalo?
- Rozbor a navržení stránek – jednoduchost
- Marketingové tipy a rady do praxe
- Propagační materiály, letáky, vizitky, vstupenky
My Way Agency – adrenalinové akce
“S Martinem Jiránkem jsem absolvoval několik schůzek týkajících se nastavení strategie svého podnikání a vymezení cílové skupiny. Podařilo se nám vytvořit koncept efektivně fungující s minimálními vstupními náklady. Zabývali jsme se také tvorbou a obsahem propagačních materiálů, které úspěšně používám do dnes.
Na Martinově práci oceňuji kreativitu, nekonvenčnost, osobní a vždy individuální přístup. Spolupráce je velmi efektivní, pokud je člověk připraven a má představu o tom čeho chce dosáhnout.
Doporučuji. ”
Leoš Kratochvíl
jednatel MWA s.r.o.
www.mywayagency.cz
Na čem se pracovalo?
- Marketingová strategie s cílením na spolupráci s lokálními hotely a penziony
- Marketingové tipy a rady na další propagaci na různých promo akcích
- Propagační materiály
Vydropa – výrobky drobných podnikatelů
“Svět internetového marketingu je velice složitý a spletitý. Je mnohem časově výhodnější a méně nákladnější si nechat poradit od odborníka, kterým rozhodně pan Martin Jiránek je. Jsem velice vděčná za cenné a efektivní rady pro moje internetové stránky.”
Bc. Lucie Pochobradská
jednatelka Vydropa s.r.o.
www.vydropa.cz
Na čem se pracovalo?
- Analýza starší verze stránek
- Návrhy a doporučení změn stránek
- Online marketing
Ubytování 3J – apartmány v Krkonoších
“Martina Jiránka mi doporučil majitel firmy PC storm, který s ním byl velmi spokojený. Potřeboval jsem poradit se stránkami a jejich propagací na internetu. Martin našel několik nedostatků a doporučil jejich úpravu, aby se na něm návštěvníci lépe orientovali. Také navrhl úpravy v optimalizaci webu, aby se web dostal na lepší pozice v Googlu. Vedle toho jsme rozebírali marketing na ubytovacích portálech. I zde mi Martin dobře poradil a tak trochu mi otevřel oči, protože jsem vůbec nevěděl, jak dnešní internet funguje. Teď ještě jeho rady uvést do života:-)”
Josef Tošovský
provozovatel apartmánů
hwww.trutnov-ubytovani.cz/
Na čem se pracovalo?
- Rozbor aktuálních stránek a návrhy vylepšení
- Marketing na internetu