Jak myslí vaši zákazníci? Věří tomu, co vidí
Přemýšlejte o tom, co lidem ukazujete. Lidé daleko více věří svým vlastním očím než tomu, co jim říkáte. Je to přirozené – pro lidi je důkazem především to, co vidí jejich oči. Když to vidí, vědí, že to existuje.
Chcete být známí jako solidní a seriózní firma? Dbejte na to, aby vás lidé viděli v obleku a naleštěných botách sedět za solidním dubovým stolem v dostatečně velké kanceláři, do které je bude vpouštět opravdu seriózní sekretářka. Vaše reklama by tomu také měla odpovídat. Decentní barvy a obrázky, texty vyvolávající jistotu. Vynechte kreativní nápady a barevný cirkus, které by tam mohl chtít propašovat aktivní grafik.
Chcete, aby váš masážní a relaxační salón byl známý tím, že umožní lidem opravdu se uvolnit a v klidu vypnout? Dejte pozor, aby z ulice neburácela auta, salón byl sladěn v klidných barvách a vaše oblečení a styl působily zdravotnickým nebo třeba orientálním dojmem. Pocitu klidu a bezpečí pomohou i viditelně polstrované dveře. Vaše reklama by měla vyvolávat pozitivní a uvolňující emoce, měla by lákat do náruče odpočinku.
Chcete svůj obchod s outdoorovým oblečením prezentovat jako moderní obchod pro aktivní lidi? Vaši prodavači by měli nosit nejnovější dobře padnoucí oblečení a stylové doplňky. Měli by hýřit nejen znalostmi o zboží, ale především energií a nadšením. Ve výloze a na vybraných místech obchodu by měly být rozmístěné zajímavosti a vychytávky – nepromokavé boty v akváriu, rozřezaný bokorys batohu, velký plakát bundy do extrémního mrazu a deště s rozkreslenými vrstvami a technickými specifikacemi. Celý interiér by měl dýchat volností a čistotou. Neměl by být ucpaný zbožím a krabicemi. Vaše reklama by měla být graficky velmi dobře zpracovaná, obsahovat jasná a jednoznačná sdělení a opět tu energii. Ta může sršet z fotografií lidí ve vašem oblečení v terénu.
Pečlivě a pravidelně kontrolujte, co lidé vidí. Od reklamních materiálů, přes vstup a prostory obchodu či kanceláře, až po vás a vaše zaměstnance. Odpovídá to tomu, co chcete, aby lidé viděli? Nevidí někde něco jiného?