Martin Jiránek - Marketingový průvodce

Jak myslí vaši zákazníci? Věří tomu, co vidí

Přemýšlejte o tom, co lidem ukazujete. Lidé daleko více věří svým vlastním očím než tomu, co jim říkáte. Je to přirozené – pro lidi je důkazem především to, co vidí jejich oči. Když to vidí, vědí, že to existuje.

Chcete být známí jako solidní a seriózní firma? Dbejte na to, aby vás lidé viděli v obleku a naleštěných botách sedět za solidním dubovým stolem v dostatečně velké kanceláři, do které je bude vpouštět opravdu seriózní sekretářka. Vaše reklama by tomu také měla odpovídat. Decentní barvy a obrázky, texty vyvolávající jistotu. Vynechte kreativní nápady a barevný cirkus, které by tam mohl chtít propašovat aktivní grafik.

Věří tomu, co vidíChcete, aby váš masážní a relaxační salón byl známý tím, že umožní lidem opravdu se uvolnit a v klidu vypnout? Dejte pozor, aby z ulice neburácela auta, salón byl sladěn v klidných barvách a vaše oblečení a styl působily zdravotnickým nebo třeba orientálním dojmem. Pocitu klidu a bezpečí pomohou i viditelně polstrované dveře. Vaše reklama by měla vyvolávat pozitivní a uvolňující emoce, měla by lákat do náruče odpočinku.

Chcete svůj obchod s outdoorovým oblečením prezentovat jako moderní obchod pro aktivní lidi? Vaši prodavači by měli nosit nejnovější dobře padnoucí oblečení a stylové doplňky. Měli by hýřit nejen znalostmi o zboží, ale především energií a nadšením. Ve výloze a na vybraných místech obchodu by měly být rozmístěné zajímavosti a vychytávky – nepromokavé boty v akváriu, rozřezaný bokorys batohu, velký plakát bundy do extrémního mrazu a deště s rozkreslenými vrstvami a technickými specifikacemi. Celý interiér by měl dýchat volností a čistotou. Neměl by být ucpaný zbožím a krabicemi. Vaše reklama by měla být graficky velmi dobře zpracovaná, obsahovat jasná a jednoznačná sdělení a opět tu energii. Ta může sršet z fotografií lidí ve vašem oblečení v terénu.

Pečlivě a pravidelně kontrolujte, co lidé vidí. Od reklamních materiálů, přes vstup a prostory obchodu či kanceláře, až po vás a vaše zaměstnance. Odpovídá to tomu, co chcete, aby lidé viděli? Nevidí někde něco jiného?

Ujasněte si, co chcete, aby lidé viděli. Pak jim to ukazujte.

10 způsobů
jak myslí vaši zákazníci

a jak vám to pomůže
ke zvýšení prodeje
Stahujte zde
Ebook ke stažení - 10 způsobů jak myslí vaši zákazníci