Blog o marketingu malých firem
Konto důvěry aneb jak si udržet vztah se zákazníkem
19. 07. 2013Chcete získat zákazníka. Musíte nejdřív vložit na jeho konto důvěry. Chcete si zákazníka udržet? Pracujte s jeho kontem důvěry dlouhodobě.
Jak myslí vaši zákazníci? Nemají rádi změny
06. 06. 2013Lidé nechtějí měnit něco s čím jsou spokojeni. Dokonce nechtějí často měnit ani to, s čím jsou nespokojeni. Změna je totiž energeticky náročná. Jak se podle toho zařídit?
Jak myslí vaši zákazníci? Věří tomu, co vidí
18. 05. 2013Přemýšlejte o tom, co lidem ukazujete. Lidé daleko více věří svým vlastním očím než tomu, co jim říkáte. Je to přirozené – pro lidi je důkazem především to, co vidí jejich oči. Když to vidí, vědí, že to existuje.